به همت شیلات هرمزگان صورت گرفت :

برگزاری دوره آموزشی تخصصی " پرورش ماهی در قفس "

Untitled-1.jpg

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی " پرورش ماهی در قفس " با تاکید بر تجهیزات و نحوه ساخت و مونتاژ قفس با همت اداره کل شیلات هرمزگان برای بهره برداران و کارشناسان صنعت تکثیر و پرورش میگوشیلات هرمزگان در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، ابراهیم عالی زاده با اشاره به تدریس این دوره آموزشی توسط دکتر فرهنگی و دکتر نیری گفت:این دوره آموزشی به مدت 2 روز در روزهای 15 و 16 اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

عالی زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش جهت سطح ارتقاء کارشناسان افزود : در روز نخست توسط مدرس دوره دکتر نیری مباحثی در خصوص تجهیزات و نحوه ساخت و مونتاژ قفس ودر روز دوم توسط دکتر فرهنگی در خصوص نوع تغذیه ماهیان پرورشی در سیستم های قفس های مستقر شده در دریا مباحثی مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی در راستای انتقال و اطلاع‌رسانی یافته‌ها و تحقیقات پژوهشی و همچنین پاسخگویی به نیاز بهره‌برداران و آبزی‌پروران براساس علم روز برگزار گردید گفت:ارتقاء کیفیت و سلامت ماهی تولیدی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش دانش فنی بهره برداران از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

همچنین گفتنی است در پایان مقرر شد به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر اعطاء شود.

http://shilathormozgan.ir/8jrn4